خانماهزینه سونو انومالی تون چقدرشد؟

۱۵ پاسخ

برامن طول سرویکس و داپلر هم داشت شد ۳۲۰۰

قیمتها متفاوتهههه

هر جا به طوره عزیزم

2300 شد

۱۵۰۰ فقط سونو

3100شد

۲۸۰۰ گفت فردا میرم

با زول سرویکس و داپلر ۳،۴۰۰

من امروز دادم ۳۳۰۰

3800 شد

من ۲/۰۱۸ تومن

یک و صدوسی و سه تومن

۱۸۰۰.....

۱۹۰۰تومن

۹۲۰ تومن شد

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری