۸ پاسخ

من چند روز پیش انجام دادم ٫ سنوگرافی و بررسی شریان های رحمی که دکتر نوشته بود دو میلیون خوردی شد و ازمایش سلفری انجام دادم نه تومنی میشه

بستگی به دکتر و شهرت داره.
من دکترم همون ۸ هفته هم سونو هم آزمایش رو نوشت.
و اینکه دکتر سونو واسه ان تی گفته ۲ و ۵۰۰ میگیره و آزمایش غربالگری هم ۱ و ۵۰۰
اگر آزمایش پیشرفته مثل سلفری هم بخوای بدی شیراز به من گفتن ۸۸۰۰ بقیه شهرها هم تقریبا همین رنج بودن بین ۷ تا ۹

۱۲هفته و ۳روز

من با بیمه دی رفتم ولی خب فاکتور دادن بهم چون آنلاین حساب نکرد
۱۳۰۰سونو ۷۹۰هم آزمایش

12 هفته تا 13 هفته و 5 روز باید بری برا من سونو 2 تمن شد جای خیلی خوبی رفته بودم یک تمن هم آزمایش اش شد

دكترم براى من ١٢ هفته و ١ روز نوشته بود رفتم
٣ تومن سونو شد ٩٠٠ ازمايش

دکتر برات مینویسه کی بری

من پنجشنبه رفتم ۳ تومن سونوگرافی دادم،۱۱۰۰ ازمایش خون،بیمه ندارم

سوال های مرتبط

مامان محسن مامان محسن ۵ ماهگی
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان سولماز مامان سولماز هفته چهاردهم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرجونیم مامان پسرجونیم هفته بیستم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان مامان ویدا مامان مامان ویدا هفته بیستم بارداری