سلام خانوما خوبین ؟
برای زردی بچه چی خوبه ؟؟

۳ پاسخ

زردی بالای ۱۰ خطر داره تو دستگاه بزاری دو روز خوب میشه اگه خیلی باشه تو بیمارستان بستری میکنن
خودت ترنجبین و شیر خشت بخور بچتو شیر بده

قطره بیلی مستر دادن شیر زیاد

ترنجبین
شیرخشت
و حجامت پشت گوش

سوال های مرتبط

مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۸ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان نی نی تپلی مامان نی نی تپلی ۹ ماهگی
مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۸ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۳ ماهگی
مامان کنجدم مامان کنجدم روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱۴ ماهگی