۲ پاسخ

تو غذا هاش نیتونی بزنی یا مثل فرنی بپزی یا مثل سرلاک با ابجوش یا شیرگرم یا شیر سرد درست کنی
یا اینک خیلی رقیق داخل شیرش بریزی واسه میانوعده

منم دارم میدم .تو فرنی هاش میزنم

سوال های مرتبط

مامان آدینا مامان آدینا ۹ ماهگی
مامان حـامـﺪوحورا😻♥ مامان حـامـﺪوحورا😻♥ ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری