۴ پاسخ

سلام عزیزم ما ی گروه داریم تلگرام از کرمانم هستن اگ دوس دارین بگین ببرمتون همه باردارن اکثرا

استراحت کن عزیزم

اره منم دارم طبیعیه و خیلی شدیده مخصوصا شبا که دراز میکشم.

من دارم. و احساس سنگینی زیر شکم

سوال های مرتبط

مامان ارتام مامان ارتام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری