۵ پاسخ

عزیزم رفتی سونو؟ فکرم پیشته

منم انومال عددش ۹ بود تا ۲۴ هفته هرچی سونو میرم رو همون ۹ مونده دیگ این هفته ینی ۲۶ هفته گف برو سونو انومالی دوم استرس دارم 🥲 برا شما چنده و چجوریاس

سلام عزیزم امینوسنتز انجام دادی؟

من سنو چهار بعدی رو همراه انومالی انجام داد دکتر برام

فک کنم هزینه‌ش زیاده

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی