۹ پاسخ

آزمایشات و سونوهایی که دادی با کارت ملی خودت

هنوز باز نکردی

همین سونو و ازمایشاتت رو ببر
ادرس محل سکونت میخوان ازت و کد ملی خودت و شوهرت و یه کد ملی از همسایه هاتون .. من مال صاحب خونه رو دادم

آره آزمایش و سونوهایی که دادی ببر تاا بدونن چن وقتته

ی سونو و ی کارت شناسایی

من بعد زایمان واسع واکسن میرم

همه سونو و ازمایشاتتووو ببر

فقط کارت ملی.

اره

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد