خانوما اونایی ک هماتوم داشتید چجوریود دردش هم شدید بود مثل پریودی

۲ پاسخ

منم دارم درد داره ولی خیلی کم

من هماتوم داشتم سقط کردم
دردش خیلی بد بود نزدیک ده روز درد داشتم بعدش .
البته مال همه یکی نیست بعضیا در حد پریودیه

سوال های مرتبط

مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری