۹ پاسخ

من آزمایش رو انجام ندادم فقط سنو

حدود یه تومن میشه

باید حتمی انجام بدی

منکه انجام دادم ازامایش با بیمه بود ولی سونو آزاد بود

سونواگه بیمه تکمیلی داشته باشی بهت فاکتورمیدن.ولی آزمایش آزاده

من برای بچه اولم انجام ندادم

من انجام ندادم فقط سونو انتی رو رفتم

سونو آزاد نبود انجام دادم

هم سونو ان تی هم آزمایشش آزاده
حتما هم باید انجام بدید برای ناهنجاری سندروم دان هست

سوال های مرتبط

مامان ارغوان💜 مامان ارغوان💜 ۱ ماهگی
مامان آریشاه کوچولو مامان آریشاه کوچولو ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق 🌸💓 مامان فندوق 🌸💓 هفته پانزدهم بارداری