دخترم از صبح ساعت شش تا الان جیش نکرده. طبیعیه یا ن

۳ پاسخ

اب بده مرتب بهش

۶ساعت بنظرم نه طبیعی نیس بهش اب شیر بده بزارجیش کنه

اب. شیر. اب سیب هم بهش دادم. حتی سرم غذایی

سوال های مرتبط

مامان دلوین🌹 مامان دلوین🌹 ۱۷ ماهگی
مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی