واکسن تولد بچم نصفش سیاه شده چرا😭

تصویر
۳ پاسخ

وواسه من هنوززم هی کبره میبنده و می‌افته

طبیعیه..خودش باد میکنه چرک میکنه میترکه..خوب میش..

دست بهش نزن خودش خوب میشع

سوال های مرتبط

مامان جو جو مامان جو جو ۱۷ ماهگی
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی