۴ پاسخ

موزبده

پسرم بدترین اسهال رو داشت و تنها چیزی که خوبش کرد گلوزینک بودـ

یه ماه پیش دکتر برای اسهال پسرم نوشته بود

من یه ماه پیش دادم برای اسهالش

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید ۱ سالگی