سونو 32 هفتم چطوره؟
وزنش کم نیست؟

تصویر
۸ پاسخ

هزینه سونو وزنتون چقد شده؟ چه بیمه ای
مال من1م شده میگن چرا انقد زیاد دادی🤔

نه عزیز برای من۱۹۰۰
صد گرم از شما بیشتر بوده😂
اما توی تاپیک بعدیت دیدم ک بعضیا بیشتر بودن وزنشون

من ۳۱ هفته رفتم ۲۱۰۰ بود

خوبه. منم الان سونو ام واس ۳۲هفته

نه نرماله ۱۸۰۰

توی گهواره وزن تقریبی واست میزنع گلم

عالیه گلم من ۳۱ هفته ۱۶۵۰بود

نه خوبه وزنش

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۱۱ ماهگی
مامان مانیا و هلیا مامان مانیا و هلیا ۹ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری