۷ پاسخ

سلام‌گلم شما شیرخشک نان اچ ا میدادین وزن بچتون خوب بود یا نه ...بچه منم تازه شروع کرده به خوردنش میترسم وزن اضافه نکنه

من تازه نان اچ ام او خریدم

خوبه؟یبوست نشدهء؟

من میدم تا الان سه تا استفاده کرده یکم تپل شده

نان اچ آ برای بچه های معمولي میشه استفاده کرد؟ آخه روش نوشته شیر خشک رژیمی در موارد خاص پزشکی

این‌ ایرانیه ؟؟منم نان میدم ولی رنگ قوطی ابیه

عزیزم بچه شما یبوست نشده

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان آروشاخانوم😊 مامان آروشاخانوم😊 ۱۴ ماهگی