۴ پاسخ

اره عزیزم راضیم وزن هم خوب میده
فقط مدفوع دخترم بشدت بدبوعه

من نان HA میدم دکتر گفت میتونی اپتامیل هم بدی
با این شیرخشک ببخشید مدفوعش سبز و خمیری شکل و شدیدا بدبو شده اما تعداد دفعش زیاد نیست و اوکیه…واسه نی نی شما چجوریه؟!

من تازه شروع کردم به دادن
خیلی سبک تر از اپتامیل معمولیه

شما چرا HA میدین عزیزم؟

سوال های مرتبط