اره عزیزم راضیم وزن هم خوب میده
فقط مدفوع دخترم بشدت بدبوعه
من نان HA میدم دکتر گفت میتونی اپتامیل هم بدی
با این شیرخشک ببخشید مدفوعش سبز و خمیری شکل و شدیدا بدبو شده اما تعداد دفعش زیاد نیست و اوکیه…واسه نی نی شما چجوریه؟!
من تازه شروع کردم به دادن
خیلی سبک تر از اپتامیل معمولیه
شما چرا HA میدین عزیزم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.