۳ پاسخ

من دو هفته‌اس دارم بهش ببلاک کامفورت میدم
وزن دهیش عالیه و بی قراری های بچه‌م خیلی بهتر و کمتر شده

من ببلاک کامفورت میدم.من راضی ام.کولیکش تموم شد.وزن دهی هم خوبه.

نان کامفورت بهتره

سوال های مرتبط