۷ پاسخ

من دادم هفته اول خوب بود بعدا یبوست شد😐

من میدادم بچه ام اسهال گرفت قطعش کردم

وزن نمیده خوب نیست

من ازهمون اول گیگوز دادم سبک وضدنفخه کیبوست نمیاره،وزندهیشم نرماله

منم گرفتم واسه آیهان ولی اسهال افتاد

من تا امروز میدادم ولی قط کردم چون اصلا وزن نمیده متاسفانه

گیگوز خیلی خوبه هم وزن میده هم یبوست نمیشه من راضی هستم ازش

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم🍼🩵 مامان پسر قشنگم🍼🩵 ۱۱ ماهگی