شیرخشک گیکوز چجوریه خوبه ؟
وزن دهی چی؟

۳ پاسخ

من امروز شروع کردم ببینم وزن دهیش چطوره احساس میکنم با آپتامیل وزنش خوب جلو نرفته ولی باید ببرم بهداشت وزنش کنن ببینم رفته یا نه

منم روزی دوبار میدم به دخترم خوبه یه قوطی تموم نکرده هنوز۵۰۰گرم اصافه کرده

من ک میدم راضیم

سوال های مرتبط