گیگوز خوبه ولی باید ببینی چی به بچهت میسازه
دختر من ببلاک ای ار میخوره
با اینکه ای ار وزندهی خوبی نداره ولی برای دختر من وزندهی خوبی داشت من که راضی ام
من نان ۱ دادم خیلی وزن گرفت در حدی که دکتر گفت بعضی وقتا ۱۰ میل اخر شیرو دیگه نده! بعد از ۱ و نیم ماههم علائم حساسیت به پروتئین گاوی داد عوض کردم اپتامیل ha میدم که فعلا نمیدونم چجوریه😂
من گیگوز میدم تو دوهفته ۸۰۰ گرم اضافه کرد
من از دنیا اومدن تا الان ببلاک کامفورت میدم ولی هنوز وزن نکردم
میگن ببلاک
دارم میرم .سر ۱۰ روز میرم وزنشو چک میکنم ببینم بالارفته یا ن
من ببلاکمیدم عالیه
ببلاک واقعا تو وزن بچه تاثیر میذاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.