۲ پاسخ

نمی‌دونم از ژنتیک هست یا شیر منم همین شیر میدم‌ وزن پسرم خوبه از بارداری هم ماشالله همیشه صدکش بالا بود

اپتامیل ساده زیاد وزن دهی نداره اپتامیل پرونوترا بهتره

سوال های مرتبط

مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی