خانما شیرخشک آپتامیل خوبه از نظر وزن دهی

۷ پاسخ

اره خوبه ، سوپرامیل برای وزن دهیه اگر بسازه

یبوست میکنه شدید

هر بچه ای یه شیر خشک بهش میسازه من اپتامیل میدم راضیم خیلی خوبه

آره عزیزم خوبه

اره اپتامیل وزن دهیش عالیه من راضیم

بستگی به بچه داره،برای بعضی ها داره بعضی ها نه...

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی