نان خیلی خوبه
من نان میدم خیلی خوبه
من گیگوز میدادم معرکه بود
اما دخترم یهو آلرژی پیدا کرد اپتامیل پپتی میدم اونقدر وزن دهی نداره
بستگی به خودبچه داره من اولی نان وببلاک میدادم خیلی عالی بود این یکی نان میدم ولی هیچی وزنگیری نداشته میخوام عوضش کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.