۴ پاسخ

نان خیلی خوبه

من نان میدم خیلی خوبه

من گیگوز میدادم معرکه بود
اما دخترم یهو آلرژی پیدا کرد اپتامیل پپتی میدم اونقدر وزن دهی نداره

بستگی به خودبچه داره من اولی نان وببلاک میدادم خیلی عالی بود این یکی نان میدم ولی هیچی وزنگیری نداشته میخوام عوضش کنم

سوال های مرتبط

مامان گل پسری مامان گل پسری ۸ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی