کی اینجا شیر خشک نان کامفورت به بچش میده وزن دعیش خوبه

۴ پاسخ

من تا ۹ ماهگی میدادم به این دخترم ولی اضافه نمی‌کرد
خوبیش اینه نه یبوست میاره نه دل‌درد
ولی به دختر بزرگم میدادم خیلی چاق شده بود
این دخترم ژنتیکش لاغره

منم میدم فعلا که خوبه میخوره می‌خوابه چون شیر خودم کمه..

من میدم کمکی خوب بوده بنظرم

من یه قوطی دادم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی