۷ پاسخ

منم 24 بودم سرکلاژ شدم

من ۲۳ بودم سرکلاژ کردم

من ۲۹ بودم بهم استراحت مطلق داد
بعد سه هفته رفت رو ۴۰

من سرکلاژ کردم ۲۵-۲۶ بود برا من

اگ‌پساری گذاشتی حتماااا استراحتتو ادامه بده
اگر دکتر‌گفت دیگ استراحت نمیخواد اصلااا بهش توجه نکن
اگر استراحت کنی و رعایت کنی اصلااااا نگرانی نداره

چرا سرکلاژت نکرد

حتما برو دکتر و نظر دکترت ببین چیه سونو واژینالم بده شاید اشتباه باشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی