سلام شیر خشک چی خوبه برای اولین روزا

۹ پاسخ

فقط اپتامیل

من آپتامیل ۱ میدادم و میدم

آپتامیل بقیش خیلی سنگینه
اگر رفلاکس داره اپتامیل ar

نزدیکترین شیرخشک به شیرمادر آپتامیل هست

گیگوز

اپتامیل ۱

کدوم بالاخره
امپتامیل نان یک بیومیل؟؟؟

بیومیل

نان یک

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۹ ماهگی
مامان هلیا🩷هانا جون مامان هلیا🩷هانا جون ۴ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان میکائیل و میعاد مامان میکائیل و میعاد ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی