۳ پاسخ

من 38هفته رفتم وقت سز بگیرم انقباض کمردرد داشتم ی شبه بعد ک رفتم وقت سز بگیرم معاینم کردن گفتن وقتته بستری هستی 7سانت باز بود رحمم دو ساعت بعد سزارین شدم

بری بیمارستان برات سرم سولفات میزنن انقباضات کم میشه

۳۳هفته پنج روززایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آق پسر مامان آق پسر هفته بیست‌وسوم بارداری