۴ پاسخ

درد شدید بالا معده همون کبد میشه

خارش . حالت تهوع

باید آزمایش خون بدی من دفع پروتئین داشتم
دکترم فرستاد آزمایش خب اون خوب بود

علائم خاصی نداره تو ازمایش خون مشخص میشه فشار خون من بالا بود ازم‌گرفتن گفتن انزیم کبدیت بالاس بستریم کردن

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان سپهر مامان سپهر ۳ ماهگی
مامان مهدیار💙👶🏻 مامان مهدیار💙👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری