۷ پاسخ

بله اگه از پزشکت برگه نداشته باشی نمیزارن بری

بله عزیزم پزشکت باید نامه بده

اره من نامه از دكتر گرفتم

اره فک میکنم چون اکسیژن کم میشه یکم تحت فشار میشه آدم

باید از دکترتون بپرسید حتما میگن سه ماه اخر بهتره سوار نشید

آره باید دکترت برگه بده

اره میخواد

سوال های مرتبط

مامان لیانا و نیلا🫀 مامان لیانا و نیلا🫀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری