امپول هیوسین کسی تو بارداری زده؟

۷ پاسخ

شما استفاده کردید ضرر نداشته باشه

واسه چیه عزیزم

من توی ۳۳ هفته به خاطر انقباض برام زدن

فکر کنم بخاطر انقباض و درد باشه مامان سر داداشم دلدرد داشت قرصشو میخورد

دوبار زدم یبار عضلانی یبار تو سرم

اونجور که من شنیدم هیوسین تو بارداری مجاز نیس دکترت تجویز کرده؟

بله تو سرم واسم زدن

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ریان و رنیم مامان ریان و رنیم ۱۱ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری