خانوما این امپول برا چی کسی زده تو بارداری

تصویر
۷ پاسخ

آمپول پروژسترون هست جلوگیری از خونریزی و جلوگیری از زایمان زودرس و جلوگیری از سقط
منم هفته ای یکبار میزنم

وای من میزنم خیلیییی درد داره
بعدشم ادم انقدر خابالو میشه

برای جلوگیری از زایمان زودرس عزیزم،منم هفته ی۳۳و۳۴زدم

زنگ بزن داروخانه بپرس
ولی برای جلوگیری از سقط و زایمان زودرس استفاده میشه

هیدروکسی پروژسترون کاپروات 250

......

تصویر

متن روی عکس دقیق مشخص نیست
نگاش کن نوشته پروژسترون

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا💙 مامان هدیه‌ی خدا💙 ۹ ماهگی
مامان روژان و ژوانا مامان روژان و ژوانا ۱۰ ماهگی
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری