۵ پاسخ

من از ۱۰ ماهگی ۲ ۳ بار کلا زدم رب خوب نیست زیاد

من الان میزنم میدم مگ اشکالی داره؟

من تازه شروع کردم رب یه ذره میزنم
خودت گوجه رو‌بپز بعد پوره کن داخل غذاش بریز ولی از ۷،۸ ماهگی

سلام مامانا کسی بچش نارس بوده برا وزن گیری چ شیرخشکی خوبه

رب نزن اصلا
پوره ی گوجه‌ بزن

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی
مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی
مامان افرا🌸 مامان افرا🌸 ۷ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی