۷ پاسخ

کرم شقاق سینه بگیر بزن

پماد هیدرودرم بگیر عالیه منم همینجوری شدم وحشتناک درد داشت و میسوخت بعدهربار شیردهی میزدم عالی عالی بود خیلیم زود خوب شد

همه قسمت قهوه ای سینتو بنداز دهنش
اگه نوکشو فقط بندازی زود زخم میکنه

بهداشت به من گفتن شیر رو بدوشم بذارم تو یه ظرف بمونه ،سرشیر ببنده. از همون سرشیر بمالم رو نوک سینه

شیر خودتو هی بمال روش

شیر خشک بدش چند وعده

ب من پماد آنتی فیشردادن

سوال های مرتبط