میشه به بچه ۸ماهه واکسن انفولانزازد

۶ پاسخ

توروخدا ب بچه هاتون واکسن نزنید ایناهمش سمه طبق نظریه دانشمندان امریکایی واکسن و استامینوفن باعث اوتیسم میشه و از لحاظ خیلی چیزایه دیگه مشکل داره و سطح اگاهی بچرو دراینده میاره پایین یکم تحقیق کنید

من ک نه خودم تاحالا زدم ..نه به بچم میزنم

نه تورو خدا نزنین اینا رو به بچه‌ها گناه دارن

واکسن آنفولانزا چند روز پیش تو آمریکا ممنوع شد
چون درصد جیوه اش خیلی بالاست و دلیل اثلی سرطان تشخیص داده شد

اهاازش بپرسم پس آخه همش سرمامیخوره بعدگوش دردمیشه

از ۶ ماهکی به بالا میشع
سرخود هم نمیشه زد تا دکتر بچه اجازه نداده

سوال های مرتبط

مامان آیدا جون مامان آیدا جون ۱ سالگی
مامان دوگل پسر👦🏻💙 مامان دوگل پسر👦🏻💙 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان آرسین💙🐣 مامان آرسین💙🐣 ۱ سالگی
مامان دلماه کوچولو💗 مامان دلماه کوچولو💗 ۱ سالگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱۵ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ سالگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۷ ماهگی