۱۵ پاسخ

مال من ک رایگان بود

خانما واسه وزن بچه چی خوب هست ادم بخورع

من انجام دادم خیلی آزمایش راحتی بود اصلا اذیت نشدم بیمه ندارم آزاد شد۹۰۰هزار

من امروز انجام دادم.با بیمه تامین و تکمیلی رایگان شد..بهم تخت هم دادن دراز کشیدم تا ازمایشم تموم شد

مبارکت باشه انشالله ب خوشی بگذرونی

برای من 900شد هزینش
منم دیدم حالم داره بد میشه رفتم توی ماشین دراز کشیدم

اگه از بهداشت بری و تو بهداشت ازمایش بدی رایگانه

من بی حال شده بودم حس میکردم الاناس از هوش برم
و شاید باورت نشه کل هزینه ای که دادم ۷۴ هزار بود همسن دو سه روز پیش هم آزمایش دادم

برا من ۱۵۰ تومن شده بود که تکمیلی شامل شد فقط ۱۰۰ تومن جداگانه پول شربتو از خودم گرفتن

عزیزم برو تو ماشین دراز بکش استراحت کن یا اگه همون آزمایشگاه تخت دارن برو بگیر بخاب روشون بعد اینم نه دیگه آزمایش سخت نداریم هزینشم یادم نیس😂😂

شهرما این ازمایش رایگانه

توچن هفته بایدانجامش داد؟

اگه همسرت دم دسته برو تو ماشين بخواب

منم جالم بد ميشد احساس ميكردم دارم غش ميكنم
من بيمه سلامت دارم
بدون بيمه ١٥٠٠
با بيمه ١٢٥٠

منم امروز دادم
هزینه من با بیمه شد ۸۰۰ و خورده

سوال های مرتبط

مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدین مامان آیدین ۴ ماهگی
مامان اِلارا💖 مامان اِلارا💖 ۱۰ ماهگی