۴ پاسخ

سکسکه بخاطر بلع هوا هم هست یا زیاد خوردن شکمش اروم ماساز بده چون بعدش باعث دل ررد میشه

هیچی کلا نوزادا باید سکسکه کن خوبه

خوبه دیگه یعنی معدش پره

سکسکه خوبه که

سوال های مرتبط

مامان پرنسس پناه مامان پرنسس پناه ۲ ماهگی