سکسکه میکنن چون معده داره کگشاد میشه یه ریه داره شکل میگیره چه ربطی به دل درد داره ، تازه اذیت هم میشن
منظورت آروغ زدنه ؟
عزیزم سکسکه ربطی به دل دردش نداره اصلا یه فلسفه پزشکی داره که وقتی حجم زیادی هوا یا شیر وارد معدشون میشه مری بسته میشه و باعث سکسکه میشه.شما فقط اروغشو مرتب بگیر .حتی وسط شیر خوردن میتونی یه بار ارغشو بگیری بعد دوباره شیر بدی که دل درد نشه
وااااااا
سکسکه چه ربطی به دل درد داره🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.