خانوما اسم کیان و کیانا زشته؟یا قدیمی شده؟‌

۱۴ پاسخ

زشت نیست ولی قدیمیه یکم مخصوصا کیانا ولی اگه دوست داری اکیه

با مد کاری نداشته باش اون اسمی رو انتخاب کن که به دلت میشینه
من اگه بچم پسر بشه ارسلان میزارم با اینکه قدیمیه

قشنگه ولی قدیمی

کیاراد پسر کیارا هم دختر

کیمیا اسم دختر کیانوش پسر

بزار هانا و هیراد

من هنوز خبری نیس شوهرم اسم انتخاب کرده علیسان و آیلا

حالا اگه جدیدم باشه بالاخره چندسال دیگه قدیمی میشه ربطی نداره ک مهم اینه خودت چی دوس داری

کیانا خیلی قدیمی شده . کیان و‌کارن دیدم هنوز میزارن

قشنگه ولی یکم قدیمی شده عزیزم

ولی منم می‌خوام بذارم ابوالفضل چون عاشق این اسمم برامن مهم نیس قدیمیه

یکم قدیمیه کیانا

نه خیلی هم خوبه.اسم سلیقه ای هست ..اسم رو باید خود پدرمادر بپسندن وگرنه بقیه هرکسی یه نظری میده.باید بدونی وقتی اسمی انتهاب کردی تا اخرش پاش وایستا...با هرحرفی هم از انتخابت دست نکش...

کیانا اسم دوستمه ۲۶ سالشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان **** مامان **** هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیان و فندقی مامان کیان و فندقی هفته بیستم بارداری
مامان نینیم مامان نینیم هفته هفدهم بارداری
مامان 🐣🐣🐣 مامان 🐣🐣🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان کیانم و تودلی مامان کیانم و تودلی هفته هجدهم بارداری