۲ پاسخ

فعلا زوده واسه انگشتی
ولی هر چیزی که برش امن بزنی و بچه بتونه با انگشت برداره و بخوره
برش هویج
سبزیجات
پوره ها به صورت قلقلی

یعنی کوچیک‌ باشه خودش بتونه برداره بخوره مثلا پوره سیب زمینی به شکل قلقلی دربیاری خودش بخوره یا مثلا خرما و بیسکوییت له شده و خیلی چیزای دیگه

سوال های مرتبط

مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی