خانوما میخام بیسکویت مادر بدم چجوری بدم بخوره
ترش نمیکنه؟؟

۵ پاسخ

دکتر به من گفت فعلا نده،نگهدارنده دارن،عجله نکنید برا چیزهای جدید،بچه تو که هنوز پنج ماهشه،اینهمه تنوع غذایی داریم،فرنی درست کن با پخته میوه ها پوره کن قاطی کن بهش بده،ممکنه الان هیچ‌واکنش بدی نداشته باشن بچه ها ولی در آینده دچار مشکلات گوارشی میشن

اب بریز یا شیر نرم شه بدع

من شیر خشک درست میکنم داخل اون ترم میکم

من اب جوشیده میریزم

من شیر خودم میدوشم روش نرم میشه میدم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🫅🧸🩵 مامان شاهان🫅🧸🩵 ۸ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی