۷ پاسخ

زوده بعد خاصیت نداره شیرین هم هست زبون بچه عادت میکنه ب شیرینی

هنوز برای کوچولوی شما زوده
بعدا میتونی به عنوان میان وعده بهش بدی گلم❤️

نده قشنگم اصلا ارزش غذایی نداره

ارزش غذایی نداره

بیسکوییت خالی نده
بافرنی قاطی کن یه کوچولو کره بزن
هرشیره ای داشتی یکم روش بریز هم بزن بخوره

زوده عزیزم

یکم زوده

سوال های مرتبط

مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 ۸ ماهگی