بیسکویت مادر ارزش غذایی نداره و همش ضرره
غذا بهش بده
بیسکوییت مادر معده بچه ات رو داغون میکنه خدای نکرده
فرنی و پوره میوه بده
بچه سیر نمیشه گناه داره
شیر خشک بده
شیر خشک بده عزیزم ، بیسکویت مادر اصلا مفید نیس برا بچه
والای اصلا نده
خب شیر خشک بده
عزیزم شروع کن از انواع پوره ها پوره هویج و سیب زمینی و حریره و فرنی و سرلاک بش بده
غذا بده خب
شیرخشک چرا نمیدی کنار شیرخودت؟
بیسکوئیت مادر اشکالی نداره ولی سرلاک بده منم سرلاک فرنی برنج گرفتم مثل شیرخشک تو شیشه میدم میخوره دکتر گفت این بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.