۹ پاسخ

اگه با سونو انتی زدی اره درسته

من خودم تنظیم کردم دقیقا با تاریخایی ک دکتر بهم گف یکیه!

۲۰ بهمن تولد منههه

با تاریخ اولین پریودیم زدم

سنوگرافی اخر کی میگیرن تو ماه 8 یا9ـ؟

اگه با تاریخ پریودی دقیق باشه که درسته یا اگه پریودیت یادت نیست با تاریخ انتی رو بزن

یعنی درسته

درست عزیزم من هرچی سونو رفتم با روز این‌گهواره ام یکی بوده حالا شاید یکی دوروز اینورتر بشه که سونو هم تاریخ زایمانش اش تقریبی به ادم بستگی داره کی دردش بگیره

با آنتی تنظیم کنی درسته

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا ۳ ماهگی
مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قرتی وآبجیش مامان قرتی وآبجیش ۵ ماهگی
مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین و نلین مامان ماهلین و نلین ۵ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی