سلام یک سوال زنونه .
ببخشید توروخدا شاید درست نباشه بپرسم ولی خیلی نگرانم .
چرا لابیا لبهای واژن از روی واژن کنارن. دست میزنم واژن زده بیرون انگاری و لابیا کناره. خیلی ترسیدم چرا اینجوریه. خانمی میاد خصوصی جوابم بده .ببخشید تورو خدا .
از مقعد بزن بهتره
سلام من دو بند انگشت اشاره داخل میزارم یک ساعت دراز میکشم
یه بند انگشت
مقعدی میزارم
یه بند انگشت
تاحایی ک بیرون نیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.