۲ پاسخ

اره عادیه
از 37/4ب بالا تب هست

۳۸ به بالا تب میشه
هممین الان پرسیدم ع زن دایم😂🥲

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان nafas مامان nafas ۱۶ ماهگی
مامان مامان گندم مامان مامان گندم ۱۲ ماهگی