خیلی شدید سرما خوردم چکارکنم

۱ پاسخ

ببین اگه حالت خیلی بد بود برو دکتر
منم امروز سرما خوردم ولی فعلا نمیخوام قزص اینا مصرف کنم
سوپ و عدس و اش یا لیمو اینا میخورم اگه بهتر نشدم میرم دکتر

سوال های مرتبط

مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری