خانوما سرما خوردم خوردم شدید نگران بچمم اذیت نمیشه ؟

۴ پاسخ

جنین ۳روز زودتر از مادر سرما میخوره

من تو دوران کرونا حامله بودم کرونا گرفتم ۷۰درصد ریه م درگیر بود ایقد که آزمایش وعکس برداری از ریه میشد اونجابخاطر اون اشعه یه لباس سنگین مخصوص مینداختن رو شکمم انجام میدادن و ای سی یو بودم کلی دارو وسرم ...بدون ماسک میمردم ماسک اکسیژن که با بند محکم میشد فوق العاده سفت وسنگین اونو فقط خودشون میدونستن از صورتم جدا کنن.. علنا من فقط یک جنازه بودم تکون نمی‌تونستم بخورم همه مریضا ای سیو روزی یکی میمرد جلو چشمم میبردن منم خدا خواست بخاطر ابرو بچه م زنده موندم..
خداروشکر بچم سالمه الآنم کنارم خوابه..
درکل گفتم شرایطم هزار برابر بدتر بود خدا شیشه رو بغل سنگ نگه میداره...
جفت نمیزاره به بچه آسیب برسه

منم فقط عطسه میکنم . آب لیمو بخور بهتر میشی

منم 😷🤒🤧

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی