سرما خوردم شدید چیکار کنم

۴ پاسخ

فقط برو دکتر و دارو مصرف کن هیچ مشکلی نداره

سرما هم چیزیه اخه تو خوردی😄
وای وای وای
هرچی میرسی مگه باید بخوری ای بابا

منم 🥴🥴

فقط مایعات باید زیاد بخوری تا سریع خارج بشه از بدنت من رفتم دکتر گفت فقط استامینوفن ساده هر 6 ساعت من با سوپ و آب پرتغال و آب لیموشیرین خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان ♡مائده وماهان♡ مامان ♡مائده وماهان♡ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان طلا مامان طلا ۶ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۹ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان ریحون مامان ریحون هفته بیست‌وهشتم بارداری