سرما خوردم چیکار کنم 🥺

۷ پاسخ

منم همینطور داغونم

بهترین راهکار بری درمانگاه من خودم سرما خورده بودم دیشب رفتم سرم وصل کرد با آمپول نوروبیون زد اوکی شدم

استامینوفن ساده ۳۲۵ فقط

استامینافون هر ۶ ساعت
آموکسی سیلین هر ۱۲ ساعت
دیدین هیدرامین قرقره کن بریز بیرون هر ۱۲ ساعت

مایعات زیاد بخور میوه بخوراگه بدن درد داری استامینوفن ساده بخوربازم بروپیش دکترت ببین چی میگه؟

فقط اب ولرم مقدار کم به دفعات زیاد بخور مرتب ، اگه گلو درد داری اب نمک غرغره کن همین

شیر زرد چوبه بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۹ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان ریحون مامان ریحون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد