سرما خوردم چیکار کنم 🤕

۶ پاسخ

راستی تا میتونی مایعات بخور

منم سرما خوردم دیفن هدرامین داده و استامینوفن و یک سرم و دوتا آمپول

دم نوش به،دیفن هیدرامین غرغره کن،آب نمک،واگه سردردداری استامینوفن ساده۱دونه بخور

منم خوردم امروز رفتم دکتر دیفن هیدرامین داد قرقره کنم و سرم زدم و قرص استامینوفن داد البته من علائمم خیلی کم بود زود رفتم دکتر تا بدتر نشم
حتما یه دکتر متخصص داخلی برو
من تو بارداری قبلیم دیر رفتم ریه هام از عفونت چسبندگی گرفت پنج روز تو بیمارستان زیر اکسیژن بودم ولی اگه اولش بری با امپول و سرم یواش یواش خوب میشی

از سرما خوردگی تو بارداری بدتر خودشه خیلی بده مراقب باشید اینجاش بدع ک ادم نه قرص میتونه بخوره نه آمپول نع شربت نه شیاف هیچییی

وای منم مث تو😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان شدم مامان شدم ۴ ماهگی
مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان طلا مامان طلا ۶ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۹ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان ریحون مامان ریحون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد