خانمااا سرما خوردم چیکار کنم

۵ پاسخ

برو دکتر به من سفالکسین ۵۰۰ و دیفن هیدرامین داد

منم سرماخوردم گفت استامینوفن ساده با دیفن هیدرامین هر 8ساعت بخورم وچرک خشک کن هر 12ساعت

سعی کن دارو نخوری فقط با استراحت و رعایت نکات تغذیه خوب میشی

سعی کن دارو اینا نخوری بخور بده مایعات بخور سوپ بخور دمنوش نعنا بخور ابلیمو عسل

مایعات زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان طلا مامان طلا ۶ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی
مامان ریحون مامان ریحون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا
 مامان آریا  هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری